niedziela, 18 sierpnia 2013

2 sezon

Pierwszy sezon Violetty dobiega końca. Dlatego postanowiłam dodać informację o 2 sezonie. U nas ma on pojawić się końcem września lub początkiem października. 

Informacje : 
* Czarne charaktery, czyli Jade i Matias grzeszą bardziej niż kiedykolwiek w " Violetta 2 " 
* W pierwszym sezonie Violetta jest miłością Tomasa i Leona, lecz w drugim będzie miłością Leona i Diego 
* Ludmiła będzie udawała przyjaciółkę Violetty, lecz wraz z Diego będzie knuła plany przeciwko niej 
* Violetta i Leon sa razem, aż do przybycia Diego 
* Leon i Lara będą mieli romans 
* Braco, Napo, Tomas oraz Luca nie będa w drugim sezonie 
* Violetta dowiaduje się, że Antonio to jej dziadek ( czyli ojciec Marii ) 
* Fran będzie zainteresowana nowym chłopakiem - Marco 
* Bridgit Mendler pojawi się w Violetta 2
* " Studio 21 " zmieni nazwę na " Studio On Beat " 

Nowe postacie : 
* Marco - nowy uczeń Studia, miłość Fran 


* Diego - nowy uczeń Studia, miłość Violetty 


* Lara - będzie zakochana w Leonie


* Esmeralda - szpieg Jade i Matiasa 


* Jackie - nowa nauczycielka tańca w Studio 


Piosenki : 
* Hoy Somos Mas 


* Entre Dos Mundos 


* Yo Soy Asi 


* Peligrosamente Bellas 


* Euforia 


* Codigo Amistad 


* Alcancemos Las Estrellas 


* Nuestro Camino 


* On Beat 


* Algo Se Enciende 


* Luz, Camara, Accion 


* Si Es Por Amor 


W jednym z odcinków ma wystąpić Bridgit Mendler i razem w uczniami  Studia ma zaśpiewać swoją piosenkę " Hurricane " : 

 

Pocałunki : 
* Violetta i Diego 




* Leon i Lara 




* Maxi i Cami 


* German i Esmeralda  




Zdjęcia : 


















3 komentarze:

  1. Miło przegląda się Twojego bloga :)
    ma fajny wygląd :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)http://w-rytmie-marzen.blogspot.com/
    Może, gdy ci się spodoba zaobserwujesz...
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.youtube.com/user/capitulosdevioletta2/videos
    http://www.youtube.com/channel/UCQkBdcnIFmEqiolk1rul0YA/videos
    http://violetta2polska.blogspot.com/p/odinki-2-sezonu-xd.html – wszystkie odcinki
    http://violetta2polska.blogspot.com/ – przewińcie w dół aż do TŁUMACZEŃ OD VIOLI14989

    Hej ludzie jestem , wielką fanką violetty ! Chciałam wam pokazać konta które znalazłam kilka miesięcy temu na youtube o Violettcie . Są tam odcinki Violetty z 2 sezonu . My zaczynamy 2 sezon Violetty , a tam skończyli go w piątek .Jest tam ostatni odcinek 80 ! – bezcenny moment : http://www.youtube.com/watch?v=xa309_bfgiQ .
    Tak długo na niego czekałam ; ** Ja już przerobiłam cały sezon i coś tam zrozumiałam , ale i tak będę oglądać po polsku w TV . Będzie bardzo dużo emocji . Violetta i Leon pogodzą się dopiero w 79 odcinku . Wcześniej byli razem , ale krótko , bo rozstali się przez Diego .Nie moge się doczekać 2 i 3 sezonu w Polsce . <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. VIOLETTA JEST SUPER A DIEGO BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU KTO SIĘ ZEMNĄ ZGADZA NIECH ODPISZE
      WIKI300

      Usuń

Mam nadzieję, że podobał Wam się post. Miło by było, jakbyście pozostawili ślad po sobie w postaci komentarza.
Jestem tutaj tylko dla Was ! ♥

~ Kami.